Taxis to the airport
way taxi
במהלך החגים ראש-השנה וסוכות בחודשים ספטמבר-אוקטובר הפעילות בנתב"ג תגבר כאשר מספר הנוסעים הצפוי לטוס ליעדים שונים ברחבי העולם הוא בערך 3 מיליון.
חשוב לציין שכמות הנוסעים ממש דומה לכמות הנוסעים לפני מגפת הקורונה במיוחד בטיסות בינלאומיות. נציג רשות שדות התעופה מספר לנו שהם משתדלים לתת שירות מעולה לכל הנוסעים שצפויים להגיע לנתב"ג אך מתקשה להאמין שיצליחו להוריד את העומסים ואת התורים בתקופת החגים הקרובה.
זה לא מפתיע שרוב הישראלים בוחרים כמו בחודשים של יולי אוגוסט גם בתקופת חגי תשרי לטוס לחו"ל במקום לאילת או בכלל לנסוע לחופשה כלשהי במדינה היקרה בעולם (כן, ישראל). בשנת 2022 לקראת 2023 לכולם כבר ברור שמחירי הנופש בישראל לא סבירים ולא מתאימים לכל אדם. לכן רוב הישראלים בוחרים לטוס לנופש בחו"ל בכל הזדמנות שיש להם.
את האישור לכך קיבלנו גם מנתונים של רשות שדות התעופה, על פי הדיווחים שהם מקבלים, הישראלים הזמינו מראש כרטיסי טיסה לאתונה, לבוקרשט, לפארג ועוד. . על פי הערכות, בחודשיים הקרובים ייצאו משערי נתב"ג יותר מ-3 מיליון ישראלים בטיסות בינלאומיות.
1. המלצה שלנו – השתדלו מאוד לבצע צ'ק מהבית באמצעות אתר או אפליקציה אונליין של חברת התעופה שאיתה אתם טסים.
2. השתמשו בשירות טרום טיסה – חסכו זמן המתנה יקר בנתב"ג. איך עובד השירות? יום לפני הטיסה שלכם כל מי שטס צריך להגיע עם הדרכון, והמזוודות כמובן למקומות בהם ניתן השירות (פרטים על כך תוכלו למצוא באתר של אל על). אפשרות נוספת היא לשלוח נציג אחד של המשפחה – צריך להיות מעל גיל 18 שיבצע את הרישום עבור כל המשפחה מדרגה ראשונה בלבד. לפי מה שכתוב באתר אין צורך לקבוע תור מראש.
לאחר ביצוע צ'ק אין בדלפק, מוסרים את המזוודה ומקבלים כרטיס עלייה למטוס.
היתרון ברור, ביום הטיסה כשאתם מגיעים לנתב"ג אתם תדלגו על דלפקי הצ'ק אין בטרמינל 3, ותלכו ישר לבידוק מהיר.
3. הימנעו מלהגיע לנתב"ג יותר משלוש שעות לפני מועד הטיסה. הדבר חסר טעם מפני שדלפקי הצ'ק אין נפתחים בדרך כלל בערך שעתיים לפני זמן העליה למטוס.
אם לא יצא לכם לנסוע לנתב"ג בעבר עם הרכב הפרטי כדאי לכם לקרוא את השורות הבאות. למי שכבר יצא לנסוע לנתב"ג עם הרכב פרטי יודע על כמה וכמה בעיות שיש כשמגיעים עם הרכב הפרטי.
מהם החסרונות בהגעה עם רכב פרטי והיתרונות בהגעה עם מונית
אמנם בתקופה הנוכחית כאשר מגפת הקורונה חלפה ממש לא מזמן לרשות שדות התעופה יש עדיין הרבה סיבות למה הנוסעים צריכים להמתין שעות בתור. התקווה היא שהשירות בנתב"ג ישתפר בזמן הקרוב ובתחילת הקיץ הבא רשות שדות התעופה יצליחו להפחית משמעותית את זמן ההמתנה בתורים בנתב"ג.
מנהל מערך השירות ללקוח מטעם רשות שדות התעופה אומר כי היעד המרכזי של הרשות הוא לשפר את השירות לנוסעים באמצעות השקעת מיליונים רבים בטכנולוגיה שתעזור להעביר את העומסים לדיגיטל כדי שרוב הפעילות שיש לבצע בנתב"ג תעבור לאתר או לאפליקציה. אפשר להגיד שהתכנון הוא להפוך את נתב"ג לדיגיטלי יותר כדי לשפר את חוויית השירות בשדה התעופה בן גוריון בשנים הקרובות.
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים